Det er godt du er optimistisk!

Vel, nå er det en stund siden jeg kjøpte FF VII fra PS Store, så husker ikke helt hvordan detaljene var da. Det ordnet seg imidlertid relativt raskt den gang.
Men la oss ta en spørsmålsstilling på ulike ting:
- Må navnet mitt være kun med blokkbokstaver og være det fulle navnet mitt, slik det er gjengitt på forsiden av bankkortet?
- Card Security Code er de tre siste tallene i signaturfeltet som står for seg selv (av totalt syv)?
Det virker som om at jeg får den samme meldingen "The credit card information cannot be updated. Check your PlayStation®Network account information, and then contact technical support for assistance." hver eneste gang jeg har fylt ut alle de nødvendige feltene. På den første siden er det kun kortinformasjon (card type, cardholder's name, card number, expires on og card security code). Alle disse fem feltene er fylt ut riktig (hvis jeg ikke skriver feil navn og feil CSC). På andre siden er det adressefeltet. Da har man tre street address, men den første er automatisk fylt ut, og der bor jeg fortsatt. Så er det city, som er Kristiansand. Dernest er det state/province (denne er ikke automatisk fylt ut, men kanskje jeg skal skrive Vest-Agder?) Og til slutt er det postal code, som vil være 4623.
Jeg har prøvd mange kombinasjoner på disse feltene nå, inkl. hvordan jeg har fylt ut kortinformasjon på side 1 av de to.
Jeg sendte også en mail til
help@uk.playstation.com i går, og venter på svar fra dem. Får håpe, Jecht, ventingen er svaret.
EDIT:
Kan det muligens ha noe å gjøre med at jeg har fått nytt Visa-kort siden sist gang, og at PSNetwork forventer at jeg holder meg til kortinformasjonen som tilsvarer det gamle, ugyldige kortet mitt?
EDIT 2:
For alle som lurer er dette svaret jeg fik på mail. Dette kan kanskje være nyttig informasjon for flere her:
To ensure that your credit card is added to the account correctly and that funds are transferred as and when requested, please check that:
- All card details have been entered exactly as they appear on the card.
- The card was issued in the country your PSN account is registered to.
- There are sufficient funds in your account.
- There are no restrictions within place on your account.
- Your bank has not placed any restrictions relating to internet transactions on your account.
If you attempt to add a card or multiple cards to your PSN account unsuccessfully more than 4 times in any 24 hour period, this facility will become locked and you will need to wait an additional 24 hours for the system to refresh before trying to add them again.
______
Det sistnevnte om 24 timer er definitivt grunnen til at det ikke fungerer, selv om infoen har vært riktig når jeg har prøvd de utallige siste gangene. Til å begynne med hadde jeg nok feil Card Security Code (for jeg visste ikke hva det var). Men nå skal jeg prøve igjen senere i kveld. Hvis alt går etter planen, får jeg snart FF VIII til PS3-en min!

Jeg gir beskjed!
EDIT 3:
JADDA!!!! Nå fungerer alt sammen! Da kan jeg altså bekrefte at alt skal skrives inn NØYAKTIG slik det står på kortet, altså hver minste tøddel av fullt navn, inkludert store bokstaver osv! Hadde jeg bare ikke bommet på CSC fra begynnelsen av... Kjedelig at forskjeller i terminologi skal få ødelege for så mye (24 timer forsinkelse for min del). Men det er i hvert fall godt at alt er i orden nå!